niedziela, 5 czerwca 2011

Poszukująca siebie

Jestem uzależniona od ludzi. Nie potrafię myśleć o sobie w tak prosty oczywisty sposób. Nie chcę zobaczyć w sobie egoistki. Boję się tego. A jednocześnie marzę o realizowaniu siebie, swoich pasji.
Ten blog będzie moją małą terapią. Spróbuję nauczyć się tego, że dobrze jest być przez chwilę sama ze swoją pasją. Wiem, że będzie trudno. Mam jednak nadzieję, że gdy zacznę to robić publicznie, to może mnie to motywować.
Moim celem będzie prowadzenie tego bloga przez rok, dokonując wpisów przynajmniej raz tygodniowo. W tym momencie wychodzi, że zostało mi jeszcze przynajmniej 51 być może ciekawszych niż ten postów. Ma się wrażenie jakbym przygotowała się na umowę z operatorem na pięćdziesiąt doładowań. Nie sądzę by było coś w tym złego.

Podpisuje się pod powyższym obiema nogami i ręcoma;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie proszę o pozostawianie komentarzy krytycznie kulturalnych :)