Kiedy żyłam w nowych czasach - Linda Grant
Wiersze z cieniem - Anna Janko
|
Niewierna żona - James Grippando
|
Wstyd - Santiago Roncagliolo
|
Wspólna chemia - Witold Horwath
|
Psychopaci są wśród nas - Robert D. Hare
|
Niebo i piekło - Jón Kalman Stefánsson
Obudzić szczęście - Susan Wiggs Nie sądzę,żeby udało mi się przeczytać 52 książki w ciągu roku. Pomyślałam sobie jednak, że skoro nadszedł nowy rok, to może zacząć wszystko od nowa z nową energią. I tak właśnie się stanie oto nowa lista :) 1. Zauroczenie - Margit Sandemo 2. Polowanie na czarownice - Margit Sandemo 3. Otchłań - Margit Sandemo 4. Oskarżony pluszowy M. - Clifford Chase 5. Zwierciadło Nieba - Adam Mekla 6. O modlitwie. Listy do Malcolma - C. S. Lewis 7. Tęsknota - Margit Sandemo 8. Grzech śmiertelny - Margit Sandemo 9. Dziedzictwo zła - Margit Sandemo 10. Kogo kochają kobiety - o. Leon Knabit 11. Zamek duchów - Margit Sandemo 12. Córka hycla - Margit Sandemo 13. Samotny - Margit Sandem 14. Cukiereczki - Mian Mian 15. Da się żyć - Bożena Kraczkowska 16. Ulubiony bilbord papieża - o. Leon Knabit 17. Drań na kanapie czyli co 27 mężcyzn myśli o miłości, rozstaniach, ojcostwie i wolności - Daniel Jones 18. Zimowa zawierucha - Margit Sandemo 19. Zemsta - Margit Sandemo 20. Gorączka - Margit Sandemo 21. Ślady szatana - Margit Sandemo 22. Czarne psy - Ian McEwan 23. Duma i uprzedzenie - Jane Austen 24. Ostatni rycerz - Margit Sandemo 25. Pudełko ze szpilkami - Grażyna Plebanek 26. Córka Łupieżcy - Jacek Dukaj 27. Kolor magii - Terry Prattchet 28. Dalej od gwiazd - Łukasz Makuła 29. Ptakon - Witold Horwath 30. Mapa miłości - Ahdaf Soueif 31. Ostatni harem - Peter Prange |