środa, 2 maja 2012

30 dni z książkami (11# Książka, dzięki której zaraziłeś się czytaniem)

Oj tu zdecydowania muszę przyznać, że zaraziłam się czytaniem dzięki Mamie, która zbierała książki swej ukochanej autorki. Swego czasu stała się ona (autorka) również moją ulubioną.
Pierwszą książką, którą dostałam do czytania od Rodzicielki był Nawiedzony dom, Chmielewskiej. Książka została napisana dla dzieci/młodzieży. Swym humorem i rozwiązywaniem zagadek detektywistycznych mnie oczarowała :).
Do dziś pozostaję wierna tej autorce. Do dziś płaczę ze śmiechu na jej powieściach detektywistycznych. Uwielbiam, te z nich gdzie przenosimy się wraz z bohaterką/bohaterami w czasie. Inne również nie sprawiają mi zawodu.
Każda nowa książka bardzo szybko trafia do domu moich rodziców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie proszę o pozostawianie komentarzy krytycznie kulturalnych :)